Len de Kort, oprichter en mede-eigenaar van De Kort en Van Veen Reclame, heeft zijn oude passie weer nieuw leven ingeblazen. Ondanks zijn 68 jaar is Len simpelweg nog te jong om niets te doen. En vindt hij het zichtbaar maken van merken nog steeds prachtig om te doen. DsignMarking is dé partij om dit mee te verwezenlijken.

Bij een toevallige ontmoeting tussen Len de Kort en Derek Peters, bleek al heel snel dat de kleine 40 jaar ervaring van Len naadloos aansluit bij de strategie van DsignMarking. Len heeft een uitgesproken mening en een schat aan ervaring op alle gebieden. Meedenken, het laten ontwerpen en de complete uitvoering van totaaloplossingen is voor Len allemaal gesneden koek. Maar ook de koppeling naar de huidige technologieën weet Len te leggen. Denk hierbij aan privacy folies die je met elektriciteit van transparant naar ondoorzichtig maakt of andere smartfolies die je als touchscreen en voor projectie kan gebruiken.

Hij zal een adviserende rol gaan spelen in signing en visual branding bij bestaande klanten van DsignMarking en daarnaast zijn eigen netwerk weer opzoeken. Het betreft hier o.a. exterieurs en interieurs van winkels, maar ook de aankleding en bewegwijzering van kantoren, hotels en ziekenhuizen. Maar ook wagenparken en beursstands krijgen een passende oplossing in lijn met hun merkbeleving en de gevraagde functionaliteiten.

Len de Kort versterkt het DsignMarking team.
Len de Kort naar DsignMarking.

Bekijk hier het artikel van Leiden Into Business